مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-07اقتصادي

گازرسانی به 97 درصد روستاهای استان زنجان/ افتتاح گازرسانی به 41 روستا


استاندار زنجان با اشاره به اینکه از 41 روستایی که امروز به آنها گازرسانی می شود، 27 روستا مربوط به خدابنده است، گفت: این یک اتفاق مثبت است و نکته اینجاست که به خاطر آباد شدن روستاها خیلی از روستاییان که به تهران مهاجرت کرده ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی اظهار کرد: 85 درصد کشور ما زیر پوشش گاز رسانی است و 92.

6 تعداد خانوار روستایی در استان گاز دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه 150 پروژه گازرسانی در حال کار و یا طراحی است، اضافه کرد: در آینده نزدیک به 800 روستا و بیش از 97 درصد پوشش خواهیم رسید.

وی با اشاره به روزهای سرد و چالش های ان گفت: ما گاها دچار خود کم بینی می شویم، در حالی که این کشور 85 درصد آورده را فراهم کرده و ما جز دومین کشور گازی در جهان هستیم.

افشارچی با اشاره به اینکه از 41 روستایی که امروز به آنها گازرسانی می شود، 27 روستا مربوط به خدابنده است، اضافه کرد: این یک اتفاق مثبت است و نکته اینجاست که به خاطر آباد شدن روستاها خیلی از روستاییان که به تهران مهاجرت کرده ، بودن در حال بازگشت هستند.

وی در ارتباط با زیرساخت های گازی صنعت نیز گفت: امروز اکثر شهرک های ما گاز دارند و امیدواریم سرمایه گذاری در بحث زیرسازی ادامه دار باشد، چون در حوزه گاز مشکل نقدیندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 97 درصد روستاهای استان زنجان/ افتتاح گازرسانی به 41 روستا

گازرسانی به 97 درصد روستاهای استان زنجان/ افتتاح گازرسانی به 41 روستا