مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-07سياسي

جامعه مدرسین: راهپیمایی 22 بهمن مصداق بارز جهاد کبیر و عمل صالح است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه خود به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن مصداق بارز جهاد کبیر و عمل صالح است و بی شک جدای از برکات عظیم دنیایی یک سعی مشکور و مأجور در درگاه الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه این تشکل حوزوی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالْفَجْرِ - وَلَیَالٍ عَشْرٍ انقلاب اسلامی ایران که ریشه در نهضت رسول الله و قیام خونین عاشورا دارد، در زمانه تسلط جهل، تاریکی و مادی گرایی به پیروزی رسید و با شعار ایمان ، اسلام را حیات مجددی بخشید.

اکنون 44 سال است پرچم اسلام در دستان ملت مجاهد و مؤمن ایران همچنان در اهتزاز است و دشمنان نتوانسته اند در مسیر اعتزاز و نیرومندی انقلاب اسلامی خللی ایجاد کنند.

نصرت و امداد الهی در ایجاد و استمرار نظام اسلامی همواره برقرار بوده است و ملت ما در مقام یاری دین خدا با لبیک مؤمنانه نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ آمَنَّا بِاللَّهِ وَاشْهَدْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ ندای حق طلبانه امام عظیم الشان را پاسخ دادند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت نام و یاد شهدای گرانقدر نهضت اسلامی مردم ایران و امام شهدا حضرت آیت الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین: راهپیمایی 22 بهمن مصداق بارز جهاد کبیر و عمل صالح است

جامعه مدرسین: راهپیمایی 22 بهمن مصداق بارز جهاد کبیر و عمل صالح است