مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-07اقتصادي

وجود 4 هزار بافت فرسوده/ خطر بیخ گوش تهران در برابر زلزله


4 هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده ایم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و درباره عوارض بهای خدمات گفت: عوارض و بهای خدمات هر ساله وجود داشته است و وزارت کشور امسال جداول و اسامی را تغییر داد که البته برای شورا تفاوتی ندارد و تصمیم خاصی گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد و در حد تورم سالیانه افزایش مبالغ صورت گرفته است اظهار کرد: از آنجایی که مبالغ قبلی کم بود افزایشی صورت نگرفت و در مواردی نیز میزان افزایش پنج درصد بوده است.

چمران درباره مقاوم سازی ساختمان ها گفت: این کار نیازمند حرکت جمعی و عمومی است هرکجا که بازسازی و نوسازی بر اساس نقشه و به شکل صحیح انجام شد مشاهده کردیم که در هنگام زلزله آسیب کمتری دیدند.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: باید در مقاوم سازی و محکم سازی اولیه در شهر و روستا بازنگری جدی داشته باشیم که البته سال ها هشدار داده شده و بر همین اساس در برخی روستاها خرابی کمتری را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: هرچند ایده های سوداگرانه برای برخی مصالح وجود دارد و سبب شده هنوز مقداری در بافت فرسوده عقب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4 هزار بافت فرسوده/ خطر بیخ گوش تهران در برابر زلزله

وجود 4 هزار بافت فرسوده/ خطر بیخ گوش تهران در برابر زلزله