مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-07سياسي

صندوق فناوری و پژوهش در دانشگاه سمنان ایجاد شود


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ایجاد صندوق فناوری و پژوهش در دانشگاه سمنان را خواستار شد و گفت: این مهم می تواند به حمایت دانشجویان نخبه کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور وزیر علوم به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان ضمن بیان اینکه فراهم کردن صندوق فناوری و پژوهش در دانشگاه سمنان امری ضروری است، ابراز داشت: این مهم می تواند به حمایت هر چه بیشتر از دانشجویان نخبه منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه دانشگاه ها باید به لحاظ مالی و دانش بنیان حمایت شوند، افزود: این خواسته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست چرا که می تواند به ارائه دستاوردهای خوبی در سطح دانشگاه ها منتهی شود که در نهایت نفع آن به عموم مردم جامعه می رسد.

عضو خانه ملت بابیان اینکه طی دو سال اخیر در زیست بوم فناوری توانستیم به موفقیت های ارزشمندی دست پیدا کنیم، ابراز داشت: در این حوزه ها آنچه را که نیاز داشتیم توانستیم ایجاد کرده و به دست آوریم.

گلرو با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می بایست حمایت شوند، اضافه کرد: بسیاری از دانشجویان با توجه به نیاز روز جامعه و دنیا به تأسیس این شرکت ها و فعالیت در آن ها روی آوردند که این مهم توانسته تکنولوژی و پیشرفت های جدید را عرضه کند لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق فناوری و پژوهش در دانشگاه سمنان ایجاد شود

صندوق فناوری و پژوهش در دانشگاه سمنان ایجاد شود