مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-07اقتصادي

35 هزار میلیار ریال تسهیلات برای زلزله‎ زدگان خوی اختصاص داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدصادق در گفت وگوی خبری اظهار کرد: براساس تصمیم دولت و موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مهمترین اولویت در مناطق زلزله زده خوی، - استاندار آذربایجان غربی از اختصاص 35 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدصادق در گفت وگوی خبری اظهار کرد: براساس تصمیم دولت و موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مهمترین اولویت در مناطق زلزله زده خوی، بازسازی و مقاوم سازی در حداقل زمان است.

وی افزود: در اثر زلزله هشتم بهمن در شهرستان خوی در مجموع 13 هزار و 220 واحد مسکونی و پنج هزار و 500 واحد دامی دچار خسارت شده اند که از این تعداد 2 هزار و 120 واحد مسکونی شهریور روستایی تخریب کامل شده است.

معتمدیان اضافه کرد: 11 هزار و 100 واحد مسکونی نیز بین 20 تا 80 درصد دچار خسارت شده و پنج هزار و 500 واحد دامی نیز در مناطق روستایی تخریب شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: براساس مصوبه هیات دولت برای واحد های مسکونی تخریب شده هر کدام 60 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای واحد های تعمیری نیز 30 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده که با موافقت و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار میلیار ریال تسهیلات برای زلزله‎ زدگان خوی اختصاص داده شد

35 هزار میلیار ریال تسهیلات برای زلزله‎ زدگان خوی اختصاص داده شد