مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-07ورزشي

زنجان میزبان ستاره های تنیس روی میز بانوان کشور


رییس هیئت تنیس روی میز استان زنجان گفت: حضور ستاره های بزرگ در زنجان برای اولین بار در تاریخ ورزش زنجان مخصوصا برای بانوان رویداد بزرگی است.

- مریم کاظمی راد در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری دو مسابقه کشوری تنیس روی میز بانوان در استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان در 18 و 19 بهمن ماه میزبان مسابقه قهرمان کشوری بزرگسالان بانوان ایران خواهد بود و در راستای برگزاری این رویداد بیش از 150 بازیکن از سراسر کشور در استان زنجان برای شرکت در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: در 20 و 21 بهمن ماه نیز زنجان میزبان مسابقات کشوری دسته یک بانوان خواهد بود که در این مسابقات نیز 16 بازیکن برتر کشور در زنجان حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: حضور ستاره های بزرگ در زنجان برای اولین بار در تاریخ ورزش زنجان مخصوصا برای بانوان رویداد بزرگی است و قطعا این رویداد موجب خواهد شد فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان توجیه بیشتری نسبت به هیئت داشته باشند و امکانات بیشتری نیز به هیئت تعلق خواهد گرفت.

رییس هیئت تنیس روی میز استان زنجان خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران تمایل داشته باشند در رویداد این چنینی شرکت کنند هزینه سنگینی باید پرداخت کنند ولی چون استان زنجان میزبان این رویداد است ورزشکاران استان می توانند به صورت رایگان در این مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان ستاره های تنیس روی میز بانوان کشور

زنجان میزبان ستاره های تنیس روی میز بانوان کشور