مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-07اقتصادي

ورودی میدان میوه و تره بار ارومیه نیازمند توسعه است


رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: با توجه به قدیمی بودن ورودی میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه ، این محل نیازمند رسیدگی و توسعه است.

- یحیی آرنگ پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه سال 67 ایجاد شده، تصریح کرد: قدیمی بودن ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار ارومیه و نبود پارکینگ، تنها مشکل میدان میوه و تره بار ارومیه است بنابراین قدیمی بودن این ورودی موجب ایجاد ترافیک شدید در ورود و خروج وانت بارها و کامیون ها می شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه اظهار کرد: برای حل مشکل ورودی میدان میوه و تره بار ارومیه در سال 91 طبق مصوبه شورای شهر مقررشد، ملکی به مساحت 500 متر که در جنب میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه قرار دارد و در تملک شهرداری است برای توسعه ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا با احداث خیابان 32 متری و توسعه ورودی میدان ضمن رفع مشکل تردد وانت بارها و کامیون های حامل میوه و تره بار ، مشکل ترافیک این منطقه نیز رفع می شود ، اما متاسفانه تاکنون این مصوبه اجرایی نشده است.

آرنگ پور ادامه داد: برای پارکینگ در کنار میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه نیز زمین خالی وجود دارد که نیازمند همراهی دستگاه های مربوطه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی میدان میوه و تره بار ارومیه نیازمند توسعه است

ورودی میدان میوه و تره بار ارومیه نیازمند توسعه است