مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-07سياسي

هنر انقلاب اسلامی حفظ ارزش های اسلامی با همراهی مردم است


ارزش های الهی و مردم دو رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند و هنر انقلاب اسلامی حفظ ارزش های اسلامی با همراهی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حجت الاسلام والمسلمین محسن قنبریان، شب گذشته در ششمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در مسجد موسی بن جعفر(ع) بلوار 15 خرداد قم برگزار شد، ضمن بیان حوادث و اتفاقات صدر اسلام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی حرف جدید دارد، و معتقدیم که ارزش های الهی و مردم این دو باید با یکدیگر توام و همراه هم باشند.

وی با اشاره به اینکه توام بودن خواست مردم و ارزش های الهی به معنای عدم افراط و تفریط است، مطرح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اسلام لیبرال ها به اسم مردم، ارزش های الهی را کاهش می دهد و همچنین جریان متحجر نیز در مقابل مردم می ایستند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: جمهوری اسلامی نه قرار است شبیه طالبان باشد نه شبیه سیاست مداران غربی، بلکه استاندارد جدیدی را خلق کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه های کشور باید عادلانه توزیع شوند، عنوان کرد: تمام مردم متناسب با وظیفه خود باید از آرمان های جمهوری اسلامی دفاع کنند و باید مراقب باشیم ارزش های الهی و همراهی مردم هر دو باهم رعایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی حفظ ارزش های اسلامی با همراهی مردم است

هنر انقلاب اسلامی حفظ ارزش های اسلامی با همراهی مردم است