مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-07فرهنگي

ترجمه و انتشار 2 کتاب از «صدای آزادی زنان و فراموش شدگان» فرانسه


2 کتاب از آنی ارنو با نام های «یادداشت های کوچه و خیابان» و «چراغ ها را ببین عشق من» با ترجمه شهرزاد قانونی در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه چاپ و منتشر شده است.

- ترجمه و انتشار 2 کتاب از صدای آزادی زنان و فراموش شدگان فرانسه ایسنا/خوزستان 2 کتاب از آنی ارنو با نام های یادداشت های کوچه و خیابان و چراغ ها را ببین عشق من با ترجمه شهرزاد قانونی در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه چاپ و منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب یادداشت های کوچه و خیابان نوشته آنی اِرنو مجموعه ای است از یادداشت هایی که آنی اِرنو، نویسنده فرانسوی برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2022 آن ها را از سال 1985 تا 1992 نوشته و در این یادداشت ها به ثبت لحظه ها، حرف ها، رفتارها، دیوارنوشته ها و همه چیزهایی پرداخته که حین پرسه زنی هایش در کوچه و خیابان به آنی شکار کرده است.

این کتاب ماحصل زندگی آنی اِرنو در یکی از شهرهای کوچکی است که در دهه 60 میلادی به دلیل افزایش جمعیت شهرهای فرانسه در حومه شهرهای بزرگ این کشور ساخته شدند و در کتاب یادداشت های کوچه و خیابان از آن ها با عنوان شهر جدید نام برده می شود.

اِرنو در کتاب یادداشت های کوچه و خیابان تصویری از شهرهای جدید و زندگی و دغدغه ها و تشویش ها و خشم ها و شادی ها و امیدها و نومیدی ها و رنج ها و ملال و خستگی های مردم این شهرها به دست می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه و انتشار 2 کتاب از «صدای آزادی زنان و فراموش شدگان» فرانسه

ترجمه و انتشار 2 کتاب از «صدای آزادی زنان و فراموش شدگان» فرانسه