مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-07سياسي

میدان تره بار ساری بعد از 15 سال انتظار افتتاح می شود


بیستم بهمن ماه امسال همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میدان میوه و تره بار ساری بعد از 15 سال انتظار افتتاح می شود.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری گفت: بیستم بهمن ماه امسال همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میدان میوه و تره بار ساری بعد از 15 سال انتظار افتتاح می شود.

محمدعلی نوبخت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتیجه همدلی اعضای شورای تامین و اداری شهرستان ساری موجب شد تا شاهد پیشرفت تمام عیار پروژه 15سال بر زمین مانده میدان تره بار شهرستان ساری باشیم.

وی با اشاره به اینکه 20 روز میز کار فرمانداری ساری به محل جدید میدان میوه و تره بار منتقل شد، افزود: آنچه موجب انگیزه برای پیشرفت کار ما در تحقق برای رسیدن به اهداف شد اخلاص و صداقتی بود که از مکتب امام و رهبری فرا گرفتیم.

نوبخت با اعلام اینکه بعد از افتتاح میدان میوه و تره بار، زمینه انتقال کامل میدان قبلی به این مجتمع تجاری انجام می شود، خاطرنشان کرد: بنا داریم این مجموعه تجاری به پایانه اقتصادی در مرکز مازندران تبدیل شود.

وی با اظهار اینکه ما از نسل غیور مردان 25 کربلا هستیم هیچ ناممکنی در مسیر راه ما برای خدمت رسانی وجود ندارد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل ما قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان تره بار ساری بعد از 15 سال انتظار افتتاح می شود

میدان تره بار ساری بعد از 15 سال انتظار افتتاح می شود