مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-07سياسي

بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری همدان از بیمارستان ها


سرپرست فرمانداری همدان ساعت 21 تا 23 دیشب -دوشنبه 17 بهمن ماه- به صورت سرزده از دو بیمارستان بعثت و تأمین اجتماعی همدان بازدید کرد.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان ساعت 21 تا 23 دیشب -دوشنبه 17 بهمن ماه- به صورت سرزده از دو بیمارستان بعثت و تأمین اجتماعی همدان بازدید کرد.

در این بازدید مسلم مخفی ضمن گفت وگو با تعدادی از مراجعان در جریان فرآیند درمان، کیفیت خدمات بیمارستان و سایر مسایل و مشکلات بیماران قرار گرفت و تعدادی از بخش های بیمارستانی را مورد بازدید قرار داد.

مخفی در حاشیه این بازدی ها ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و زحمات کادردرمان در ارائه خدمت به بیماران توجه ویژه به ارتقای خدمات در بخش بهداشت و درمان و توسعه خدمات بیمه ای را از جمله اولویت های مورد توجه دولت سیزدهم بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست فرمانداری همدان یادآور شد: همدان به عنوان قطب خدمات پزشکی در غرب کشور مطرح است و توسعه زیرساخت های این بخش با هدف توریسم درمانی و اشتغالزایی در دستور کار قرار دارد.

کمبود و قیمت بالای برخی از اقلام دارویی بیماران تحت شیمی درمانی، اخذ مبالغ زیرمیزی توسط برخی از پزشکان برای انجام عمل جراحی، کمبود نیروی انسانی پرستار و کمک پرستار و مشکل مراجعان درمانگاه بیمارستان ها در گرفتن نوبت از جمله موارد نارضایتی بود که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری همدان از بیمارستان ها

بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری همدان از بیمارستان ها