مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-07اجتماعي

طرح زوج و فرد در کدام مناطق کرج اجرایی می شود؟


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از 23 بهمن ماه تا 28 اسفندماه در مناطق پرتردد کرج اجرایی می شود.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از 23 بهمن ماه تا 28 اسفندماه در مناطق پرتردد کرج اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز سه شنبه 18 بهمن اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک استان، این طرح 23 بهمن ماه تا 28 اسفند ماه، از ساعت 16:30 الی 21 اجرایی می شود.

وی به محدوده های اجرای طرح زوج و فرد اشاره کرد و گفت: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد در کدام مناطق کرج اجرایی می شود؟

طرح زوج و فرد در کدام مناطق کرج اجرایی می شود؟