مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:572023-02-07اقتصادي

امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در هرمزگان نداشته ایم


مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان از افتتاح 7 پروژه در دهه فجر با اعتبار 431 میلیارد تومان خبر داد و دو پروژه پست 400 کیلوولت پارسیان و پست فرهنگ 63/20 کیلوولت شهر میناب را از مهم ترین پروژه های برق منطقه ای در این ایام دانست.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان از افتتاح 7 پروژه در دهه فجر با اعتبار 431 میلیارد تومان خبر داد و دو پروژه پست 400 کیلوولت پارسیان و پست فرهنگ 63/20 کیلوولت شهر میناب را از مهم ترین پروژه های برق منطقه ای در این ایام دانست.

فرشاد آدینه پور صبح امروز (18 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به اینکه این شرکت دارای 21 مشترک سنگین صنعتی است، اظهار کرد: استان پهناور هرمزگان دارای 6 هزار و 933 کیلومتر طول خطوط شبکه برق است که 5.

28 درصد شبکه برق کشور را تشکیل می دهد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان بیان کرد: همچنین ظرفیت پست های فوق توزیع شبکه برق منطقه ای هرمزگان 24 هزار و 90 مگاولت آمپر بوده که 6.

14 درصد از سهم ظرفیت پست های کشور را داراست.

آدینه پور عنوان کرد: در مردادماه امسال حداکثر تولید نیروگاه های استان سه هزار و 200 مگاوات بوده که با توجه به شرایط پیک بار مصرف مشترکان در این زمان به سه هزار و 357 مگاوات، برای تأمین برق مردم از تبادل با شبکه های هم جوار در کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در هرمزگان نداشته ایم

امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در هرمزگان نداشته ایم