مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:512023-02-07سياسي

چرا ایجاد پژوهشکده گیاهان دارویی بسطام مغفول ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به عزم دولت و مجلس برای ایجاد مراکز درمان سرطان و غربالگری اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان در این بخش نیز پیرو تأکیدات استاندار سمنان، پیگیر انتقال دانش فنی پژوهشکده های جهاد دانشگاهی به استان است.

وی ادامه داد: فعالیت های خوب و ارزشمندی در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری، مرکز درمان زخم دیابت، مرکز جامع ترمیم زخم و.

توسط جهاد دانشگاهی در استان سمنان انجام شده است که با حمایت مجموعه استان، درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم نیز راه اندازی می شود.

منصفی راد با اشاره به تأکیدات استاندار سمنان در خصوص رویکرد فناورانه به حل مشکلات استان و بهره مندی از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان سمنان با توجه به زمینه مساعد برای بهره مندی استان از شبکه گسترده دانش و خدمات فنی جهاد دانشگاهی کشور، آمادگی دارد این دانش فنی را به استان منتقل کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان به نشست چند وقت گذشته استاندار سمنان با رییس جهاد دانشگاهی کشور اشاره و تصریح کرد: در ادامه مصوبات آن نشست، پیگیری چند پروژه با هدف انتقال دانش فنی به استان در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایجاد پژوهشکده گیاهان دارویی بسطام مغفول ماند؟

چرا ایجاد پژوهشکده گیاهان دارویی بسطام مغفول ماند؟