مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-07اقتصادي

پرداخت 970 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی ایلام


مدیرکل بهزیستی ایلام از پرداخت 970 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی ایلام طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نورعلیوند صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات بهزیستی ایلام در سال جاری به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: این اداره کل در سال جاری در احداث 205 واحد مسکونی مددجویان مشارکت داشته است.

وی افزود: برای احداث این واحدهای مسکونی به هریک از مددجویان بین 800 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض به منظور احداث و یا خرید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این مددجویان از هزینه های انشعاب برق، گاز، آب و همچنین هزینه صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز در مجموع به مبلغ 11 میلیارد و 150 میلیون ریال معاف شده اند.

وی به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز در سال جاری 54 نفر از سرپرستان خانوار جامعه هدف وام ودیعه مسکن در مجموع با اعتبار 25 میلیارد ریال دریافت کرده که سرانه آن بین 500 تا 800 میلیون ریال بوده است.

نورعلیوند همچنین از انجام لوله کشی گاز منازل مددجویان به تعداد 185 نفر با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدام های شاخص و تأثیرگذار دولت در این مدت افزایش 2 برابری کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده های 2 معلول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 970 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی ایلام

پرداخت 970 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی ایلام