مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-07فرهنگي

کتاب زندگی و زمانه 85 نفر از نام آوران روستای نجم آباد منتشر شد


کتاب «روستازادگان دانشمند؛ نام آوران روستای نجم آباد استان البرز» نوشته حسین عسکری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد که زندگی و زمانه 85 نفر از نام آوران روستای نجم آباد در آن ارائه شده است.

- کتاب روستازادگان دانشمند؛ نام آوران روستای نجم آباد استان البرز نوشته حسین عسکری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد که زندگی و زمانه 85 نفر از نام آوران روستای نجم آباد در آن ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب روستازادگان دانشمند؛ نام آوران روستای نجم آباد استان البرز تازه ترین پژوهش حسین عسکری است که با شمارگان 600 نسخه، 409 صفحه و بهای 250 هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب دو مقدمه به قلم حکمت اله ملاصالحی و مرحوم سیف الدین نجم آبادی دارد.

کتاب چهار فصل به ترتیب با این عناوین دارد: درنگی در نجم آباد ، نام آوران خاندان نجم آبادی ، نام آوران خاندان ساوجبلاغی و دیگر چهره ها .

حسین عسکری از معدود پژوهشگرانی است که به تاریخ کهن و معاصر استان البرز توجه ویژه دارد و می توان او را از جمله معدود البرزپژوهان تخصصی دانست.

این کتاب نیز اثری البرزپژوهانه است که به بررسی اجمالی نقش و جایگاه زنان و مردان خاندان های نجم آبادی و ساوجبلاغی و دیگر چهره های برخاسته از روستای کهن نجم آباد در این موضوعات پرداخته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب زندگی و زمانه 85 نفر از نام آوران روستای نجم آباد منتشر شد

کتاب زندگی و زمانه 85 نفر از نام آوران روستای نجم آباد منتشر شد