مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-07سياسي

خدمت صادقانە موجب اعتماد اجتماعی می شود


خدمت صادقانه به مردم به ویژه در شرایط فعلی موجب افزایش اعتماد اجتماعی می شود مسئولان باید بیش از پیش به این مولفه توجه داشته باشند.

- ایسنا/کردستان امام جمعە شهر سنندج گفت: خدمت صادقانه به مردم به ویژه در شرایط فعلی موجب افزایش اعتماد اجتماعی می شود مسئولان باید بیش از پیش به این مولفه توجه داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج، امروز در مراسم افتتاح دفتر امام جمعە و نمایندە مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شهردار سنندج طی یک سال و چند ماه گذشته توانسته در حوزه های مختلف رضایتمندی خوبی را در بین شهروندان فراهم سازد.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی به ویژه در قالب ستاد برفروبی توسط مجموعه شهرداری انجام گرفته است، گفت: خدمات پرسنل خدوم شهرداری در حوزه برفروبی و تنظیف شهر بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

وی در ادامه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همه ملت ایران 43 سال پیش در چنین ایامی همه به میدان آمدند و انقلابی را به رهبری امام راحل به پیروزی رساندند که در جهان بی نظیر است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: با پیروزی انقلاب درهای رحمت به سمت ملت ایران باز شد و ظلم و ستم رژیم 2500 ساله شهنشاهی به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانە موجب اعتماد اجتماعی می شود

خدمت صادقانە موجب اعتماد اجتماعی می شود