مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-07اقتصادي

پاسگاه پلیس راه عسلویه احداث می شود


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با هدف نظارت مستمر بر جاده ها و افزایش ایمنی تردد، بزودی ساخت پاسگاه پلیس راه عسلویه آغاز می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با هدف نظارت مستمر بر جاده ها و افزایش ایمنی تردد، بزودی ساخت پاسگاه پلیس راه عسلویه آغاز می شود.

بهرام اسدی سه شنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 13 میلیارد تومان و زیربنای 600 متر مربع در مرحله انتخاب پیمانکار است و تا قبل از پایان سال شروع و طی سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، تعمیر و بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه نیز با اعتبار 4 میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری سایر پاسگاه های پلیس راه استان با اعتبار 500 میلیون تومان نیز در دست اجراست.

اسدی یادآور شد: تعداد 5 پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده ای نظارت می کنند که مطابق قانون، کار احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسگاه پلیس راه عسلویه احداث می شود

پاسگاه پلیس راه عسلویه احداث می شود