مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-07سياسي

مهلت سه ماهه بهبود کیفیت اینترنت رو به پایان است


اگر وزیر ارتباطات تا 24 بهمن ماه رضایت مجلس را در زمینه پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و کیفیت اینترنت جلب نکند، این موضوع مجددا به صحن مجلس ارجاع شده و به گفته یک نماینده مجلس «عیسی زارع پور در این زمینه تذکر و کارت زرد می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حدود سه ماه قبل یعنی 24 آبان ماه بود که عیسی زارع پور برای پاسخ به سوالات برخی نمایندگان مجلس در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

او در جریان بررسی سوال تعدادی از نمایندگان در خصوص اقدام وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات گفت: همانطور که در جلسه رای اعتماد به مجلس قول دادم تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه های وزارت ارتباطات قرار داشته و برای این که این مهم محقق شود تمام منابع وزارتخانه را بسیج کردم.

اولویت اول وزارت ارتباطات تحقق شبکه ملی اطلاعات در لایه های مختلف است؛ شورای راهبردی توسعه شبکه ملی اطلاعات با مسئولیت بنده شکل گرفته و هر هفته جلسه برگزار می کند.

طبق گفته وی، در این طرح وظایف دستگاه های مختلف برای تحقق شبکه ملی اطلاعات تعریف شده است که از 53 بند 37 بند آن مستقیما به وزارت ارتباطات باز می گردد.

200 زیر پروژه برای تحقق اهداف تعریف شده است و در این جلسات قرارگاهی میزان پیشرفت این پروژه ها بررسی می شود؛ در این دو ماه به دلیل حساسیت های پیش آمده جلسات به صورت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت سه ماهه بهبود کیفیت اینترنت رو به پایان است

مهلت سه ماهه بهبود کیفیت اینترنت رو به پایان است