مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-07سياسي

حضور پرشور مردم در صحنه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه قدس گیلان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حضور پرشور مردم در صحنه دانست و گفت: دشمن درصدد جدا کردن مردم از انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در گردهمایی و میثاق با ولایت بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان در گلزار شهدای آستانه اشرفیه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: بسیجیان با تبعیت از مسیر ولایت نقشه های دشمن که با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی طراحی شده را خنثی می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان در جذب آحاد مختلف جامعه به نظام و انقلاب اسلامی نقش مؤثری دارند، افزود: با وجود جوسازی های منفی دشمنان علیه بسیجیان، همواره در دفاع از کشور و مردم نقش آفرینی کرده و توطئه خصمانه استکبار را خنثی کردند.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را قدرت و حضور پرشور مردم در صحنه دانست و گفت: دشمن نظام جهانی را برای ساخت تمدن برهم می ریزد و درصدد جدا کردن مردم از انقلاب است ولی عدم همکاری مردم با دشمن طراحی دشمن را برهم زد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر جوانان را مورد هدف قرار دادند، تصریح کرد: تقویت ارتباط با مردم به ویژه جوانان و شبهه زدایی از ضروریات امروز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در صحنه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

حضور پرشور مردم در صحنه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است