مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-07سياسي

تحولات شگرف انقلاب در صنعت برق سمنان/ چرا می گوییم: «ما می توانیم»؟!


تحولات شگرفی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صنعت برق استان سمنان رخ داده که عمده آن، به دست متخصصان بومی کشورمان انجام شده است؛ اما واقعاً چرا می گوییم: - سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شمار طرح های افتتاح شده در سال های پس از انقلاب اسلامی در استان سمنان را بسیار قابل توجه بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: احداث شبکه هوایی برق در استان سمنان، 711 کیلومتر تا قبل از پیروزی انقلاب بود که در سال های اخیر، 10 هزار و 630 کیلومتر به آن افزوده شده و کل موجودی این شبکه ها در استان هم اکنون، 11 هزار و 341 کیلومتر است.

حسینی نژاد ادامه داد: احداث شبکه زمینی توزیع برق نیز تا قبل از پیروزی انقلاب، تنها 52 کیلومتر بود که در سال های بعد از انقلاب، یک هزار و 105 کیلومتر به آن افزوده شده و هم اکنون کل شبکه، یک هزار و 157 کیلومتر طول دارد.

وی با اشاره به نصب پست های توزیع برق در استان سمنان گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب، 348 دستگاه پست توزیع برق در سراسر استان سمنان نصب شده بود که به یمن انقلاب مردم ایران، هشت هزار و 559 پست برق در این استان نصب شده و تعداد پست های توزیع برق استان سمنان را به هشت هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات شگرف انقلاب در صنعت برق سمنان/ چرا می گوییم: «ما می توانیم»؟!

تحولات شگرف انقلاب در صنعت برق سمنان/ چرا می گوییم: «ما می توانیم»؟!