مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-07بين الملل

کره شمالی برای وضعیت آمادگی کامل جنگی تدارک می بیند


کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نسبت به افزایش رزمایش های نظامی و آمادگی جنگی کشورش متعهد شد.

- کره شمالی برای وضعیت "آمادگی کامل جنگی" تدارک می بیند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نسبت به "افزایش رزمایش های نظامی" و "آمادگی جنگی" کشورش متعهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: کیم جونگ اون روز دوشنبه ریاست نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی را برعهده داشت؛ نشستی که طی آن مقامات درباره وظایف اصلی نظامی و سیاسی و همچنین مسائل بلند مدتی نظیر پیشرفت و ساخت ارتش گفت وگو و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه دولتی کره شمالی این جلسه برای بحث در مورد راه های گسترش رزمایش های عملیاتی و به طور دقیق تر وضعیت آمادگی برای جنگ تشکیل شده است.

این خبرگزاری در بیانیه ای به زبان انگلیسی اعلام کرد: شرکت کنندگان به طور عمیق در مورد وظایف نظامی و سیاسی عمده برای سال 2023 و مسائل بلندمدت مربوط به جهت گیری برای ساخت ارتش بحث کردند.

در این بیانیه آمده است: موضوعات مهم دستور کار مورد بحث شامل مسئله گسترش و تشدید مداوم عملیات و رزمایش های ارتش خلق کره (KPA) برای رویارویی با شرایط حاکم و تکمیل دقیق تر آمادگی برای جنگ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی برای وضعیت آمادگی کامل جنگی تدارک می بیند

کره شمالی برای وضعیت آمادگی کامل جنگی تدارک می بیند