مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 07:352023-02-07سياسي

سوپرایز معتکفان بوشهر با هدیه رهبری+عکس


فاطمه که هنوز غرق در شعف دیدن آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر است، می گوید: «آیت الله گفت که غذای افطار امروزمان هدیه حضرت آقاست! این بهترین هدیه عمرم است.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، سینا ناجی: مشخص است که گشنگی روزه، امانشان را بریده است چون به محض اینکه نماز مغرب و عشا را به جماعت خواندند همه پای سفره های رنگی افطار نشستند.

تشنگی و گشنگی حتی امان این را که چادر نمازشان را از سر دربیاورند و سپس پای سفره بنشینند را هم به آن ها نداده است و این شد که سفره های افطار منقش به حضور دختران نوجوان دانش آموز با چادرهای گلگلی قرمز و صورتی شده است.

  بانوان طلبه و دبیران فرهنگی نیز مهر خادمی بر سینه زده اند و به صورت خود جوش، برنامه اعتکاف را برای دختران نوجوان آماده می کنند.

در این بین برخی دختران نیز خود را هم قد و قواره خادمان ساخته اند و به دیگر هم سن و سالانشان خدمت می کنند؛ یکی آب پای سفره می گذارد، یکی قاشق و چنگال می آورد و دیگری ظرف های میوه را می شوید.

  مسجد هم نوا با پچ پچ دختران معتکف شد وقتی خوب به فضای مسجد نگاه می کنم، متوجه می شوم که روسری های رنگی دختران نوجوان از زیر چادرهای گلدار، حال و هوای مسجد را متفاوت تر از همیشه کرده است، هوای نشاط با پچ پچ دختران دانش آموز، به مسجد سرازیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرایز معتکفان بوشهر با هدیه رهبری+عکس

سوپرایز معتکفان بوشهر با هدیه رهبری+عکس