مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 06:402023-02-07اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 2400 میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه


در دهه مبارک فجر امسال 2 هزار و 483 میلیارد تومان در زمینه های مختلف در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در پروژه تولید مرغ گوشتی در گناوه اظهار داشت: پایه و اساس انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است که شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه در توان داریم باید برای خدمت گذاری به مردم به کار گیریم.

وی با تقدیر از سمایه گذار این پروژه در شهرستان افزود: بهره مندی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهرستان گناوه در برنامه های ما قرار دارد و از همه سرمایه گذران دعوت می کنیم که برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در سطح شهرستان همکاری کنند.

فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال پروژه های بسیار خوبی با اعتبار بالغ بر 2 هزار و 483 میلیارد تومان در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، اقتصادی در سطح شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است که در ایام مبارک این دهه افتتاح یا اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: امید است بتوان با اجرای پروژه های مهم و زیرساختی در راستای نیازهای مردم شهرستان به ویژه در حوزه تولید و اشتغال گام های مؤثری برداشت.

تکمیل زنجیره تولید مرغ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: تکمیل زنجیره تولید مرغ در شهرستان گناوه در دولت سیزدهم شتاب بسیار خوبی گرفته است و برنامه ها و پروژه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 2400 میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه

افتتاح و کلنگ زنی 2400 میلیارد تومان پروژه در شهرستان گناوه