مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 04:502023-02-07بين الملل

روسیه به دنبال افزایش سفر گردشگران ایرانی است


هیأت گردشگری روسیه در سفر به ایران اعلام کرد، در تلاش برای افزایش شمار گردشگران ایرانی در روسیه است و انتظار دارد توافقنامه سفر بدون ویزا بین ایران و روسیه در آینده بسیار نزدیک اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هیأت که متشکل از نمایندگان 20 شرکت گردشگری از شهرهای مسکو، سن پترزبورگ و کازان است، در آستانه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران به تهران سفر کرده و در تلاش است شمار گردشگران ایرانی در روسیه را به آمار پیش از همه گیری کرونا برساند.

به گفته نمایندگان توراپراتورهای روسیه، ایرانی ها تا سال 2019 جزو گردشگران پرسفر در این کشور بودند که با همه گیری کرونا این سفرها به شدت افت کرد، هرچند اکنون سفرهای تجاری بین دو کشور درحال رشد است.

این هیأت گردشگری که متشکل از 43 نماینده از مسکو و 30 نماینده از سن پترزبورگ است، در سفری به تهران با حمایت کمیته گردشگری شهر مسکو و در دیدار با جمعی از آژانس های مسافرتی و گردشگری ایران، ضمن معرفی ظرفیت ها، امکانات، خدمات و تورهای گردشگری این کشور، به ویژه در سه شهر مسکو، سن پترزبورگ و کازان، از قصد این کشور برای افزایش شمار پروازها بین روسیه و ایران تا چند ماه خبر داد.

درحال حاضر 10 پرواز مستقیم در هفته بین تهران و مسکو برقرار است، اما برنامه شرکت های هواپیمایی روسیه بیانگر آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به دنبال افزایش سفر گردشگران ایرانی است

روسیه به دنبال افزایش سفر گردشگران ایرانی است