مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 01:552023-02-06بين الملل

اولین محموله از کمک های ایران به دمشق رسید+ فیلم


هواپیمای حامل 45 تُن کمک های دارویی، غذایی و بهداشتی بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای زلزله زدگان سوریه، در فرودگاه بین المللی دمشق به زمین نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های سوری با انتشار تصاویری اعلام کردند که اولین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای زلزله زدگان به سوریه رسیده است.

باسم منصور رییس سازمان هواپیمایی سوریه شامگاه دوشنبه گفت: در ساعت 23:50 امشب یک هواپیمای حامل کمک های امدادی از ایران وارد دمشق می شود .

به نوشته وبگاه المیادین  منصور در ادامه توضیح داد: دو هواپیمای امدادی روسیه صبح فردا وارد فرودگاه لاذقیه می شوند و یک هواپیما هم از امارات و یک هواپیمای دیگر از هند نیز روز سه شنبه به سوریه می رسند .

وی همچنین افزود که در مجموع 5 هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران، روسیه و امارات فردا در فرودگاه های دمشق و لاذقیه به زمین می نشینند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز در دقایق آغازین بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که هواپیمای حامل 45 تُن کمک های دارویی، غذایی و بهداشتی بشردوستانه ایران در فرودگاه بین المللی دمشق به زمین نشسته است.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله از کمک های ایران به دمشق رسید+ فیلم

اولین محموله از کمک های ایران به دمشق رسید+ فیلم