مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-06پزشكي

از دسترسی فیزیکی مردم به سطوح مختلف درمان تا ارائه خدمات بیمه ای ویژه به سالمندان


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در جوامع روستایی استان کادر درمانی شامل پزشک، دندانپزشک و ماما حضور دارند و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر و مناطق عشایری وجود دارد و دسترسی فیزیکی مردم به سطوح مختلف بهداشتی .

- ایسنا/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در جوامع روستایی استان کادر درمانی شامل پزشک، دندانپزشک و ماما حضور دارند و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر و مناطق عشایری وجود دارد و دسترسی فیزیکی مردم به سطوح مختلف بهداشتی و درمانی و فوریت ها فراهم شده است.

دکترمحمد جعفری شامگاه 17 بهمن ماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب و با اشاره به خدمات نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان و بیمه اظهار کرد: بیمه سلامت یک سازمان متولد شده بعد از انقلاب است.

وی افزود: در استان کرمان در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و بعید به نظر می آید کسی فاقد پوشش بیمه ای باشد و ما وظیفه داریم چترهای بیمه ای را بر سر مردم باز کنیم.

جعفری در ادامه با اشاره به اجرای نسخه الکترونیک از سه سال قبل در استان کرمان بیان کرد: دفترچه های بیمه حذف شده و امور بیمه ای مردم با سادگی و بدون اخذ هرگونه مدرک در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دسترسی فیزیکی مردم به سطوح مختلف درمان تا ارائه خدمات بیمه ای ویژه به سالمندان

از دسترسی فیزیکی مردم به سطوح مختلف درمان تا ارائه خدمات بیمه ای ویژه به سالمندان