مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-06اقتصادي

وزیر ارشاد: سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می گیرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تسهیل سفرهای زیارتی، از قرارگیری این سفرها در سبد حمایتی دولت خبر داد و گفت: با محقق شدن این امر، سفرهای زیارتی ارزان می شود.

- محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ارزان و آسان شدن سفرهای زیارتی، گفت: اقداماتی در زمینه تسهیل سفرهای زیارتی شده و بزودی سفرهای زیارتی ارزان و آسان محقق خواهد شد.

وی درباره ارز 28 هزار و 500 تومانی اختصاص یافته به سفرهای زیارتی حج تمتع و عتبات نیز تصریح کرد: با حمایت رییس جمهور، سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می گیرد و ارز مناسبی هم در این زمینه اختصاص خواهد یافت که البته نرخ دقیق آن در خاطرم نیست.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که سفرهای ارزان و آسان عتبات چه زمانی محقق می شوند، گفت: ما سعی داریم این سفرها بزودی محقق شود و سفر ارزان و آسان عتبات در یکی دو ماه آینده صورت گیرد و زائران سفر ارزان زیارتی را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر ارشاد در مراسم معارفه رییس جدید سازمان حج و زیارت به لزوم ارزان و آسان شدن سفرهای زیارتی اشاره کرد.

اما از سال گذشته با توجه به بالا رفتن نرخ دلار، هزینه سفرهای زیارتی نیز افزایش یافته و اکنون هزینه سفر عتبات نسبت به هفته گذشته حدود 6 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می گیرد

وزیر ارشاد: سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می گیرد