مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-06اقتصادي

نظارت مستمر بر جاده های استان بوشهر تقویت می شود


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: نظارت مستمر بر جاده های استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام اسدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف نظارت مستمر بر جاده ها و افزایش ایمنی تردد، به زودی ساخت پاسگاه پلیس راه عسلویه آغاز می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتبار 13 میلیارد تومان و زیربنای 600 متر مربع در مرحله انتخاب پیمانکار است و تا قبل از پایان سال شروع و طی سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تاکید کرد: تعمیر و بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه نیز با اعتبار چهار میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار است.

اسدی خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری سایر پاسگاه های پلیس راه استان با اعتبار 500 میلیون تومان نیز در دست اجراست.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یادآور شد: پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده ای نظارت می کنند که مطابق قانون، کار احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تأمین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر جاده های استان بوشهر تقویت می شود

نظارت مستمر بر جاده های استان بوشهر تقویت می شود