مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-06سياسي

تلاش دشمن بر روی افکار جوانان برای به دست گرفتن میدان بود


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارتباط با مردم و رفع شبهات توسط بسیجیان و مردم گفت: دشمن در فتنه اخیر روی مغز و فکر افراد بالاخص جوانان کارکرده تا میدان را در دست بگیرد و در تلاش برای اثبات عدم کارایی نظام ولایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سردار محمد عبدالله پور امروز در گردهمایی و میثاق با ولایت بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان در گلزار شهدای این شهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: گفتمان امام راحل (ره) برگرفته از مکتب الهی اسلام می باشد و ایشان با همین مکتب توانستند عظیم ترین تحول قرن را رقم بزنند.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به حضور بسیجیان در بین آحاد مختلف مردم و تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی گفت: دشمن در تلاش برای ثابت کردن عدم کارایی نظام ولایی در جمهوری اسلامی است ولی بسیجیان همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نقشه های دشمن را خنثی کردند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهدای بیش از 200 هزار شهید برای حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی تصریح کرد: در قبل از انقلاب، قدرت جهان بین الملل در دست چند کشور و نظام زورگو مثل آمریکا، انگلیس و شوروی بود ولی با ورود امام (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و عدم قبول نظام سلطه، دشمن در تلاش برای نابودی نهضت امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن بر روی افکار جوانان برای به دست گرفتن میدان بود

تلاش دشمن بر روی افکار جوانان برای به دست گرفتن میدان بود