مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-06اقتصادي

افتتاح خط برش هسته ای در ایران ترانسفو


رییس گروه صنعتی ایران ترانسفو با تاکید بر اینکه خط برش هسته ای ایران ترانسفو طبق به روزترین استانداردهای دنیا راه اندازی می شود، گفت:این خط برش با 110 میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان بهزاد ظهیری، رییس گروه صنعتی ایران ترانسفو در آیین افتتاح طرح های ایران ترانسفو به مناسبت دهه فجر با تقدیر از همکاران خود در این واحد صنعتی برای فعالیت های مجاهدانه اظهار کرد: هر آنچه که در این واحد انجام شده است به همت جوانان فعال در این واحد که به دنبال چاره سازی برای مشکلات هستند و از زندگی شخصی خود مایه می گذارند محقق شده است.

مدیر گروه صنعتی ایران ترانسفو افزود: فعالان این واحد صنعتی به هیچ وجه به عمد کاری را کنار نگذاشته اند و در این اوضاع پرچالش فضای کسب و کار، اگر به عملکرد مجموعه نگاه کنیم فارغ از تعصب من به عنوان مسؤول مجموعه هر آنچه که انجام شده، امید بخش و قابل قبول بوده است.

وی به انعقاد تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری برق و انرژی به استناد تبصره ماده 9 قانون حمایت از تولید دانش بنیان فرصتی برای راهبری مناسبی برای تبدیل ایده های دانش بنیان به محصول قابل عرضه در محیط تجاری و کارخانه صنعت برق دانست و گفت: وظیفه ما به عنوان مربی و حامی حمایت از این ایده ها و پرورش آن ها به عنوان یک طرح مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط برش هسته ای در ایران ترانسفو

افتتاح خط برش هسته ای در ایران ترانسفو