مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-06سياسي

اعطاء 4886 سند روستایی در گیلان


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه بر ادامه دار بودن اعطاء سند روستایی در استان گیلان بیان کرد: اعطای 4886 سند روستایی در استان اقدامی بسیار مهم و قابل تامل است زیرا منجر به تعیین تکلیف بخش اعظمی از اراضی روستایی شده است.

- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان در لاهیجان برگزار شد.

اسدالله عباسی عصر امروز، در آیین اعطاء 158 هزار و 555 برگ سند روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر گیلان که به صورت نمادین در روستای کلشتاجان از توابع شهرستان لاهیجان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) نماد ایثار، اقتدار، وفا و از جان گذشتن است و اگر بانوان و دختران ایران اسلامی این بانوی عزیز را الگوی خود قرار دهند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با ابرار خرسندی از حضور در بین مردم روستای کلشتاجان گفت: مدیران دستگاه اجرایی در گیلان بر اساس اسناد بالادستی و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی به صورت جهادی در این استان در حال فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اعطاء بیش از 9000 سند بنیاد علوی در این استان افزود: هفته گذشته با حضور رییس بنیاد مستضعفان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء 4886 سند روستایی در گیلان

اعطاء 4886 سند روستایی در گیلان