مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-06سياسي

اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری دهه فجر در مدارس لرستان


رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی لرستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح مدارس استان برگزار شد.

- رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان مطرح کرد: اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری دهه فجر در مدارس لرستان ایسنا/لرستان رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی لرستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح مدارس استان برگزار شد.

  حمید پارسانژاد هفدهم بهمن اظهار کرد: راه اندازی کاروان شادی در مدارس و اختصاص حداقل یک ساعت از ساعات کلاس های آموزشی به برنامه های شاد و مفرح با اجرای هنرمندان حوزه تئاتر و موسیقی انقلابی از جمله کارهای ابتکاری بود که در دهه فجر در مدارس در حال اجرا است.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی و معرفی جایگاه ایران و نقش مردم قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در سه بخش دیروز، امروز و فردا به سیر شکل گیری تفکر استعماری، شاخص های استقلال و تأثیر انقلاب اسلامی بر استقلال ایران و همچنین گسترش فرهنگ مقاومت در جهان و افول فرهنگ غرب و ایجاد تمدن جدید و زمینه های ظهور پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری دهه فجر در مدارس لرستان

اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری دهه فجر در مدارس لرستان