مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-06اقتصادي

2400 تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع می شود


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع 2 هزار و 400 تن برنج وارداتی در سطح بازار استان با هدف تنظیم بازار برنج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر رحیمی در این زمینه افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان و به منظور تأمین کالاهای اساسی و تنظیم بازار، 2 هزار و 400 تن برنج هندی به قیمت مصوب دولتی از قرار کیلویی 35 هزار تومان و برنج تایلندی از قرار کیلویی 18 هزار تومان در شهرهای استان در حال توزیع است.

وی بیان کرد: در همین راستا 410 تن گوشت گوساله منجمد و 205 تن گوشت گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب در سطح شهرستان های استان در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: میانگین قیمت هر کیلوگرم از گوشت های توزیعی حدود 150 هزار تومان است و با توجه به وجود ذخیره سازی مناسب این اقلام روند توزیع گوشت منجمد تا ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت مستمر در سطح استان ادامه دارد.

رحیمی بیان کرد: این میزان توزیع از طریق شبکه های توزیع فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارگری، کارمندی، محلی و کارگروه های تنظیم بازار استان در حال انجام است.

آذربایجان غربی دارای بیش از سه میلیون نفر جمعیت و 235 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع می شود

2400 تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع می شود