مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-06سياسي

به دنبال توسعه گفتمان پایان نامه های تقاضا محور هستیم


امروز در نقطه ای قرار داریم که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به مطالب زیادی در مورد پایان نامه های تقاضا محور دست یافت ولی شش سال پیش این مساله شناخته شده نبود.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز گفت: امروز در نقطه ای قرار داریم که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به مطالب زیادی در مورد پایان نامه های تقاضا محور دست یافت ولی شش سال پیش این مساله شناخته شده نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی امیرکبیر که روز دوشنبه 17 بهمن در کرج برگزار شد، گفت: سال 1393 پیشنهاد برگزاری این جشنواره توسط همکاران جهاد دانشگاهی البرز مطرح شد که خوشبختانه مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بین اتاق بازرگانی البرز، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان همکاری خوبی در فرایند برگزاری این جشنواره در طول سه سال گذشته صورت گرفته، توضیح داد: امروز در نقطه ای قرار داریم که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به مطالب زیادی در مورد پایان نامه های تقاضا محور دست یافت ولی شش سال پیش این مساله شناخته شده نبود.

به دنبال توسعه گفتمان پایان نامه های تقاضا محور هستیم وی با اشاره به اینکه گفتمان پایان نامه های کارفرما محور گامی در مسیر پیوند صنعت و دانشگاه است، گفت: هرچند هنوز تا رسیدن به نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه گفتمان پایان نامه های تقاضا محور هستیم

به دنبال توسعه گفتمان پایان نامه های تقاضا محور هستیم