مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:062023-02-06سياسي

نمایشگاه پوشاک ایران در روسیه برپا می شود/ بازاریان، همراهان همیشگی انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف کشور بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان پردیس که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، شهردار پردیس، خانواده معظم شهدای اصناف، بازاریان، روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف شهرستان پردیس در سالن اجتماعات شهرداری پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه فجر توسط بسیج اصناف اظهار کرد: امروز برنامه یادواره شهدای اصناف شهرستان پردیس برگزار و در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای اصناف و بازاریان نمونه تقدیر شد.

وی گفت: اینگونه مراسمات بمناسبت دهه فجر در سراسر کشور توسط مجموعه اتاق اصناف و بسیج اصناف و با هدف جهاد تبیین درحال برگزاری است.

رییس بسیج اصناف کشور افزود: اولین قشری که در زمان انقلاب به ندای امام راحل پاسخ دادند بازاریان بودند و این موضوع باید برای جوانانی که در بازار هستند تبیین شود.

حسن پور ادامه داد: در اتفاقات اخیر نیز بازاریان پشتیبان انقلاب باقی مانده و اعتصابات را همراهی نکردند و دشمن نتوانست از این موضوع سواستفاده کند.

وی اضافه کرد: سولات و ابهاماتی در ذهن جوانانی که وارد بازار شدند وجود دارد که به وسیله اینگونه مراسمات، یادواره ها و جلسات جهاد تبیین باید این ابهامات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوشاک ایران در روسیه برپا می شود/ بازاریان، همراهان همیشگی انقلاب

نمایشگاه پوشاک ایران در روسیه برپا می شود/ بازاریان، همراهان همیشگی انقلاب