مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-06اجتماعي

سامانه بارشی در راه گلستان/ احتمال ریزش برف و یخبندان شبانه


مدیرکل هواشناسی گلستان از فعالیت سامانه سرد و بارشی از شامگاه روز سه شنبه 17 بهمن در سطح استان خبر داد و گفت: به دنبال فعالیت این سامانه ناپایدار جوی، - ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از فعالیت سامانه سرد و بارشی از شامگاه روز سه شنبه 17 بهمن در سطح استان خبر داد و گفت: به دنبال فعالیت این سامانه ناپایدار جوی، بارش برف در برخی از نقاط شهری استان محتمل است.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی گلستان اظهار کرد: با توجه به نقشه ها و شرایط جوی، اداره کل هواشناسی استان گلستان، هشدار نارنجی را صادر کرد البته این هشدار دو بخش دارد که یک بخش شامل امروز و بخشی دیگر مربوط به فردا است.

وی از افزایش دما برای امروز و فردا در سطح استان گلستان خبر داد و افزود: به دنبال فعالیت این سامانه جوی، وزش باد و کاهش محسوس رطوبت دور از انتظار نیست، فردا بیشینه دمای هوای استان گلستان به بیش از 25 درجه سانتی گراد می رسد و در برخی از نقاط استان نیز دمای 30 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق مرتعی و جنگلی استان گلستان برای فردا(18 بهمن) خبر داد و یادآور شد: از فردا شب سامانه سرد و بارشی وارد استان گلستان می شود و به تدریج شاهد افزایش ابر، بارش باران در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی در راه گلستان/ احتمال ریزش برف و یخبندان شبانه

سامانه بارشی در راه گلستان/ احتمال ریزش برف و یخبندان شبانه