مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-06سياسي

فرماندار ری: سرعت پیشرفت در ری شتاب می گیرد


پس از سفر رییس جمهور به شهرستان ری انتظار می رود سرعت پیشرفت، هم افزایی و رفع مشکلات مردم سرعت بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری امروز در نشست هم اندیشی رؤسای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای تابعه شهرستان ری که در سالن آمفی تئاتر ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: پس از سفر رییس جمهور به شهرستان ری انتظار می رود سرعت پیشرفت، هم افزایی و رفع مشکلات مردم سرعت بیشتری داشته باشد و این جلسه نیز در همین راستا کمک رسان مجموعه های خدمات رسان شهرستان ری خواهد بود.

وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و این جلسات کمک شایان توجهی به روند احصاء مشکلات و اولویت بندی برای آغاز پروژه ها و پیگیری ها خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: از این پس با تصویب نهایی مصوبات و ابلاغ آیین نامه اجرایی عملیات تکمیل و احداث پروژه ها آغاز می شود و باید گزارش های ماهانه از روند اجرای پروژه به رییس جمهور ارائه شود.

زمانی با بیان اینکه سیاست دولت مردمی پول پاشی نیست ابراز داشت: کسانی که نا امیدی را بین مردم پخش می کنند، در حال خیانت به جمهوری اسلامی هستند و این شهرستان بهترین مسئولان را دارد و وفاق بین آن ها مثال زنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: سرعت پیشرفت در ری شتاب می گیرد

فرماندار ری: سرعت پیشرفت در ری شتاب می گیرد