مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-06سياسي

کم شدن جمعیت درمان فرهنگی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اگر کم شدن جمعیت علت اقتصادی دارد اما درمان فرهنگی دارد.

- منصور احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما در عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی لرستان در ابتدای سال جاری که توفیق خدمت پیدا کردیم وظیفه داشتیم یک گام بلند برداریم چون دولت انقلابی مردمی تعهد کرده بود که ایام گذشته را جبران کند.

وی ادامه داد: ما قبل از ایام دولت سیزدهم با دوران رکود کرونایی و کم رقبتی و رکود فعالیت های فرهنگی و هنری مواجه بودیم که خدا را شکر می کنیم که طلیعه این دولت و فعالیت ها با از بین رفتن نسبی کرونا همزمان شد و جاده برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری باز و میدان عمل مقداری بازتر شد و توانستیم با همکاری همه مجموعه های فرهنگی و هنری چند گام مهم برداریم.

اولین رسالت ما تغییر محتوای فرهنگی برنامه هاست احمدی با اشاره به این که اولین رسالت و هدف ما در عرصه فرهنگ تغییر محتوای فرهنگی برنامه ها بود، بیان کرد: یعنی پیوست محتوایی خاصی برای برنامه های روزانه خودمان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: ما برنامه های روزانه زیادی داریم که برای هرکدام برنامه داریم اما محتواسازی برای برنامه ها و تزریق محتوایی که براساس نظرات و منویات امامین انقلاب باشد و جهاد تبیین و گام دوم انقلاب باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم شدن جمعیت درمان فرهنگی دارد

کم شدن جمعیت درمان فرهنگی دارد