مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-06اقتصادي

افتتاح یک مدرسه و کلنگ زنی 2 واحد آموزشی در بندرترکمن


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدرسه چهار کلاسه مشارکتی در روستای پنج پیکر بندرترکمن افتتاح و دو واحد آموزشی هم کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید فراهی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مدرسه چهار کلاسه مشارکتی امروز (دوشنبه) در بندرترکمن با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: این فضای آموزشی با چهار کلاس درس با زیربنای 327 مترمربع با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان با مشارکت خانواده خیّرنیک اندیش قرنجیک در روستای پنج پیکر احداث شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز، کلنگ احداث دو فضای آموزشی 6 کلاسه با مشارکت خیّرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس گلستان در شهرستان بندرترکمن به زمین زده شد.

فراهی بیان کرد: پروژه 6 کلاسه مشارکتی در روستای قره تپه با زیربنای 540 مترمربع فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با مشارکت اهالی روستای قره تپه و اداره کل نوسازی مدارس گلستان احداث می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: همچنین پروژه مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در روستای خواجه لر شهرستان بندرترکمن هم با زیربنای 540 مترمربع فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با مشارکت خیّر نیک اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک مدرسه و کلنگ زنی 2 واحد آموزشی در بندرترکمن

افتتاح یک مدرسه و کلنگ زنی 2 واحد آموزشی در بندرترکمن