مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-06اقتصادي

امید به رفع مشکلات مردم در شهر قزوین


مقصد سومین سفر شهرستانی استاندار قزوین در دهه مبارک فجر به شهر قزوین بود که در حاشیه این سفر پروژه های عمرانی و خدماتی در مرکز استان به بهره برداری رسید.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استاندار قزوین در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان قزوین را افتتاح کرد.

عظیمیه اولین مقصد استاندار قزوین بود.

اعلایی در ابتدای روز با حضور در شهرک عظیمیه که چند روز پیش خبر از رفع مشکل 30 ساله آن را داده بود کلنگ گاز رسانی به این شهرک را بر زمین زد تا نشان دهد آرزوی حل مشکل دیرینه مردم در عظیمیه محقق شده است.

عظیمیه یکی از پیچیده ترین مشکلات در حوزه تعاونی های مسکن قزوین بود این پروژه شامل 7.

7 کیلومتر اجرای شبکه و خط تغذیه و احداث یک واحد ایستگاه tbs بود و برای راه اندازی آن بالغ بر 90 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

اعلایی در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: سال گذشته در دهه فجر بنا را بر این گذاشتیم که بیشتر از بریدن روبان و کلنگ زنی، برخی از مشکلاتی که با همگرایی دستگاه های اجرایی قابل حل است، انجام شود که بخش عمده ای از این اقدام شامل تعاونی های مسکن می شد.

وی افزود: یکی از پیچیده ترین مشکلات در حوزه تعاونی های مسکن مربوط به عظیمیه قزوین بود و در این زمینه اقدامات بسیار زیادی شد تا مجوزهای لازم اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به رفع مشکلات مردم در شهر قزوین

امید به رفع مشکلات مردم در شهر قزوین