مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-06اقتصادي

10 پروژه گازرسانی در گنبد افتتاح و کلنگ زنی شد


10 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 564 میلیارد ریال طی دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی طالبی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 10 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 564 میلیارد ریال طی دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: از مجموع 10 پروژه پیش بینی شده برای گنبدکاووس، تعداد 9 پروژه شامل روستاهای بزاق آباد و حسن بلوچ با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال به همراه هفت طرح صنعتی با صرف هزینه ای معادل پنچ میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی تکمیل رینگ خط تغذیه 10 اینچ شهرستان گنبد هم آغاز شده که برای این پروژه هم بالغ بر 550 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت برآورد هزینه شده است.

طالبی گفت: در حال حاضر 98.

5 درصد از جمعیت روستایی استان گلستان از گاز طبیعی برخوردار هستند که این رقم در دهه فجر سال آینده به 100 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: 639 هزار مشترک گاز در استان گلستان حضور دارند که دو هزار و 335 مشترک در زمره صنایع عمده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه گازرسانی در گنبد افتتاح و کلنگ زنی شد

10 پروژه گازرسانی در گنبد افتتاح و کلنگ زنی شد