مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-06سياسي

واکنش معاون رییسی به انتقادات از مصوبه مولدسازی


مولدسازی می تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در اجتماع بزرگ بسیجیان وزارتخانه ها و ادارات تهران بزرگ در مجموعه 12 هزار نفری آزادی با عنوان رزمایش بزرگ مدافعان ولایت با تسلیت رحلت جانگداز حضرت زینب کبری (س) عقیله بنی هاشم اظهار داشت: حضرت زینب(س) کوه استقامت، پایداری و پیام رسان عاشورا بودند که مانع تحریف حقایق حماسه حسینی شدند و ایشان طلایه دار جهاد تبیین و رسوایی جنایت های یزید و یزیدیان هستند.

معاون رییس جمهور در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام عظیم الشان، ملت ایران را از ظلمت، استبداد، اختناق، دیکتاتوری و انحطاط فکری و فرهنگی، به سمت نظام اسلامی و نور و روشنایی هدایت کردند و باید ایام الله و روزهای بزرگی مانند 12 و 22 بهمن را گرامی بداریم چرا که فصل جدیدی در تاریخ ملت ایران آغاز شد.

حسینی با بیان اینکه رژیم ستم شاهی پهلوی با کمک بیگانه و با کودتا به سر کار آمد و با کودتا ادامه پیدا کرد گفت: دو سال پس از اینکه محمد رضا پهلوی با کمک بیگانگان بر اریکه قدرت نشست، سران آمریکا و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون رییسی به انتقادات از مصوبه مولدسازی

واکنش معاون رییسی به انتقادات از مصوبه مولدسازی