مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-06سياسي

طرح های دانشجویی به سمت رفع نیازهای بخش خصوصی هدایت شود


باید طرح های دانشجویی به سمت رفع نیازهای بخش خصوصی از جمله تولیدی و صنعتی هدایت شود تا حمایت فعالان این عرصه را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا فیروزی، رییس جهادکشاورزی استان البرز، روز سه شنبه در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر با اشاره با اینکه نسبت به 7 سال گذشته تقاضای کارفرمایان برای استفاده از رساله ها و پایان نامه های دانشجویی بیشتر شده است، گفت: اکنون گفتمان لازم و پیوند خوبی میان نخبگان جامعه دانشگاهی و صنعتی ما ایجاد شده است که به تبع در سال های آتی این نگاه بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر طبق آمار ایرانداک در سال 1395 تعداد پایان نامه ها و رساله های ثبت شده دارای عنوان تقاضا محور برابر چهارصدم درصد بوده است و این آمار در سال 1399 به 1.

8درصد رسید.

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز عنوان کرد: به لحاظ رتبه ای جایگاه 19 جهان در تولید علم از آن ایران است، از لحاظ شاخص تولید تکنولوژی رتبه 60 و از حیث بازده دانش و تکنولوژی جایگاه 46 در دنیا به کشورمان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه از حیث رتبه صنعت و دانشگاه در جهان کشور ما جایگاه خوبی ندارد، افزود: به عنوان نمونه در حوزه بلوغ تجاری از میان 132 کشور، رتبه 115 را داریم که با توجه به ظرفیت های موجود در ایران اصلا رتبه خوبی نیست، همچنین از لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های دانشجویی به سمت رفع نیازهای بخش خصوصی هدایت شود

طرح های دانشجویی به سمت رفع نیازهای بخش خصوصی هدایت شود