مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-06سياسي

جنایات مجاهدین خلق در روایت تاریخ انقلاب سهم زیادی دارد


به نظرم از سازمان مجاهدین روایت های بسیاری وجود دارد و باید در روایت تاریخ انقلاب سهم زیادی را به این سازمان و جنایت هایش اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه نقد رمان فصل بی هراسی توسط نهاد کتابخانه های استان گیلان و با همکاری کانون ادبی راوی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا رشت برگزار شد.

فصل بی هراسی ، اولین رمان محمدحسین فاضل، اثری داستانی با پیرنگ مبارزه و ماجراجویی، قصه چند جوان در دل روزهای پرالتهاب مبارزه با رژیم پهلوی است که شرکت چاپ و نشر بین الملل آن را به تازگی منتشر کرده است.

در آغاز این نشست، سمیه انصاری، مجری و کارشناس، ضمن تاکید بر ضرورت پرداختن به روایت های داستانی از دل تاریخ در جهت حفظ هویت تاریخی، به اهمیت این رمان و آثاری از این دست در ترسیم صحیح حقایق تاریخی برای نسل امروز اشاره کرد.

در ادامه سعیده شبرنگ، منتقد و پژوهشگر، به شخصیت پردازی اثر اشاره کرده و گفت: ما در این رمان با چهار دسته شخصیت مواجهیم.

شخصیت های محوری، شخصیت های حاشیه ای، شخصیت هایی که ابتدا در متن حضور دارند، اما کم کم به حاشیه می روند و شخصیت هایی که از حاشیه داستان به متن می آیند.

وی سپس با اشاره به نام شهید سید علی اندرزگو در رمان گفت: انتظار داشتم در طول اثر، شبحی پررنگ تر از شهید اندرزگو را مشاهده کنم؛ اما با توجه به اینکه در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات مجاهدین خلق در روایت تاریخ انقلاب سهم زیادی دارد

جنایات مجاهدین خلق در روایت تاریخ انقلاب سهم زیادی دارد