مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-06سياسي

سومین جشنواره استانی گفتمان خدمت در استان زنجان برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای تبیین دستاوردها، اقدامات و فعالیت های گروه های جهادی فعال در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار نیازمند به ویژه مناطق محروماولین جشنواره استانی گفتمان خدمت با همکاری دستگاه های فعال در این بخش و با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای سیاست گذاری برگزاری جشنواره گفتمان خدمت که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تبیین دستاوردها، اقدامات و فعالیت های گروه های جهادی فعال در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار نیازمند به ویژه مناطق محروم نخستین جشنواره استانی گفتمان خدمتت با همکاری دستگاه های فعال در این بخش و با محوریت کمیته امداد برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 27 مرکز نیکوکاری روحانی محور در سطح استان زنجان به صورت تخصصی در حوزه خدمت رسانی فعالیت می کنند، افزود: بر اساس آمارهای موجود 11 مرکز در حوزه زکات، 5 مرکز در حوزه فرهنگی و مشاوره، 11 مرکز در حوزه خدمات معیشتی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در اسفندماه سال جاری انجام می شود، افزود: برنامه ریزی شده است، این روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره استانی گفتمان خدمت در استان زنجان برگزار می شود

سومین جشنواره استانی گفتمان خدمت در استان زنجان برگزار می شود