مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-06سياسي

هزینه های درمانی19000بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاهی رایگان است


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: هزینه های درمانی 19 هزار و 451 بیمار خاص و صعب العلاج در این استان کاملا رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا تحویلیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت که در سالن جلسات این اداره کل برگزارشد، اظهار کرد: تا به امروز 11 میلیارد و 600 میلیون تومن هزینه سرپایی برای 12 هزار و 669 بیمار و یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه بستری برای 152 بیمار خاص و صعب العلاج در این استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 63 درصد از جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، افزود: یکی از ارزشمندترین دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسیس و راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در نیمه دوم سال 1401 برای حمایت از این بیماران است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: مجموع اعتبار کشوری این صندوق برای سال جاری پنج هزار میلیارد تومان است که این اعتبار برای پرداخت هزینه های درمانی، تشخیصی، دارویی و همچنین سایر هزینه های این بیماران اختصاص داده می شود.

تحویلیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار نباید جز رنج بیماری، رنج دیگری داشته باشد، افزود: همچنین مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های درمانی19000بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاهی رایگان است

هزینه های درمانی19000بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاهی رایگان است