مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-06اقتصادي

بهره برداری از 7 طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان


به مناسبت دهه فجر 7 طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ یک هزار و 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر 7 طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ یک هزار و 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح 7 طرح کلی در حوزه مخابرات در دهه مبارک فجر اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از هفته دولت تاکنون 3 هزار پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته و توسعه زیرساخت ها در جهت توسعه شبکه های ارتباطی ثابت و سیار در استان بیان کرد: همچنین 4 هزار و 200 پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl و Fttx نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، 53 کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا به ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

فلاح زاده در خصوص نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم های انتقال مخابراتی و دستگاه های کافوی نوری عنوان کرد: به منظور بهره مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی، 9 دستگاه کافوی نوری و 17 سیستم شبکه انتقال نیز به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان

بهره برداری از 7 طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان