مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-06سياسي

قرارگاه جهادی توسعه روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است


وزیر کشور با تاکید بر لزوم تحقق مهاجرت معکوس از شهر ها به روستاها، گفت: قرارگاه جهادی توسعه روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است و دهیاران باید با برنامه ریزی اصولی وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی عصر یکشنبه در همایش دهیاران استان مازندران که ساری برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر، افزود: مناطق روستایی استان در تولید و فرهنگ سازی نقش غیر قابل انکاری دارند که این موضوع دارای اهمیت بسیاری است.

وی با بیان اینکه روستاها در حوزه های مختلف کشور نقش انکار ناپذیری دارند، اظهار کرد: قبل از انقلاب حتی روستاهایی که در حوالی شهرها بودند هم از نظر آب، گاز، برق و بهداشت وضعیتی بسیار اسفناک داشتند و حدود 70 درصد مردمی که در این مناطق زندگی می کردند، در شرایط بسیار بدی به سر می بردند.

وزیر کشور بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی توجه زیادی به روستاها شد و شاید روستای بسیار کمی داشته باشیم که از آب، برق و گاز برخوردار نباشد.

دکتر وحیدی تصریح کرد: با این وجود مهاجرت از روستا به مناطق شهری در سال های گذشته قابل توجه بود و باید این مساله را حل کنیم تا مهاجرت معکوس داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی توسعه روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است

قرارگاه جهادی توسعه روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است