مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-06سياسي

امیر واحدی: پیشرفت های امروز نیروی هوایی ارتش حاصل استفاده از تجربیات پیشکسوتان است


پیشرفت های نیروی هوایی ارتش مهم تنها با همّت و تلاش کارکنان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با فرماندهان پیشین این نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

امیر واحدی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش با اشاره به دستاوردهای این نیرو اظهار کرد: امروز بحمدالله با تکیه بر دانش بومی و بهره مندی از دانش متخصصان ایرانی توانسته ایم گامی بلند در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای توان بازدارندگی و حرکت به آینده برداریم که این امر مهم تنها با همّت و تلاش کارکنان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان محقق شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های نیروی هوایی ارتش، ارتباط میان پیشکسوتان و کارکنان جوان است که این ارتباط نیازمند همکاری و هم افزایی دو سویه است.

لذا، پیشکسوتان به عنوان گنجینه های ارزشمند این نیرو یکی از عوامل رشد و ترقی محسوب می شوند که برای استفاده از تجربیات آنان باید ساز و کاری مدون تدوین شود.

امیر خلبان سرتیپ واحدی با اشاره به دستاوردهای نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: دستاوردهای امروز نیروی هوایی ارتش مرهون تلاش ها و زحمات کسانی است که جوانی خود را پای این نیرو گذاشته و برای سربلندی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: پیشرفت های امروز نیروی هوایی ارتش حاصل استفاده از تجربیات پیشکسوتان است

امیر واحدی: پیشرفت های امروز نیروی هوایی ارتش حاصل استفاده از تجربیات پیشکسوتان است